JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van Prijsvrij.be.
Pez Azul | Nergens goedkoper! | Prijsvrij
Foto Pez Azul *** Puerto De La Cruz
7.0
Foto Pez Azul *** Puerto De La Cruz
Foto Pez Azul *** Puerto De La Cruz
Foto Pez Azul *** Puerto De La Cruz
11
  • *
  • *
  • *
Pez Azul
  • Ligt rusting in Puerto de la Cruz
  • Lekker eten in het restaurant
  • Zwembad met kinderbad & zwembadbar
  • Fijn ingerichte appartementen

Algemeen

Heerlijk genieten van de warme zonnestralen op een ligbedje, een verfrissende duik nemen in het zwembad en lopend naar het strand, klinkt dat als muziek in je oren? Ga dan op vakantie naar het 3-sterren appartementencomplex Pez Azul. Deze accommodatie is centraal gelegen in Puerto De La Cruz en beschikt over comfortabele studios. Geniet van alle vrijheid door te verblijven op basis van logies of verwen jezelf een beetje en geniet de hele dag van lekkere maaltijden. Bekijk appartementen Pez Azul en kom op vakantie naar het bruisende eiland Tenerife!

Omringd door schitterende natuur

Ligging in Puerto de la Cruz

Appartementen Pez Azul is gelegen in het mooie Puerto de la Cruz. Het is ongeveer 28 km ( 25 minuten rijden) naar de luchthaven Tenerife Norte en 90 km (1 uur en 15 minuten rijden) naar Tenerife Sur.

Het gezellige centrum met restaurants, winkels, bars en uitgaansgelegenheden ligt op circa 500 meter. In de nabije omgeving van het appartementencomplex vind je ook diverse winkels, restaurants en bars.

Wil je balletje slaan op de golfbaan? Dan vind je de golfbaan Golf La Rosaleda op circa 5 minuten rijden (3 km) en is het zo'n half uurtje rijden naar de haven Puerto Santa Cruz de Tenerife

Faciliteiten Pez Azul

Het 3-sterren appartementencomplex Pez Azul beschikt over 135 appartementen (ook wel studio's) verdeeld over 4 verdiepingen die je kunt bereiken met de lift. Naast een lobby is er een 24-uursreceptie aanwezig, bagageruimte, huurkluisjes, een tv-ruimte, en kan je gratis gebruik maken van de WiFi in de appartementen en de openbare ruimtes.

Voor je maaltijden kan je terecht bij het buffetrestaurant en verzorgt de lobbybar voor lekkere drankjes. Het buitengedeelte is voorzien van een zonneterras met ligbedden en parasols, een zwembadbar en een fijn zwembad met apart kinderbadje. En tegen betaling kan je gebruik maken van de wasservice en zijn er babybedjes beschikbaar.

Verzorging

Verblijven in Pez Azul kan op basis van logies (alleen overnachting), logies & ontbijt, halfpension of volpension. De maaltijden worden geserveerd in buffetvorm.

Sport en entertainment

Tijdens je vakantie in appartementen Pez Azul staat ontspanning vooral op de planning. Maar wil je toch een beetje actief blijven dan kan je in de buurt o.a. golfen, tennissen en fietsen huren.

Studio's Pez Azul

Studio's: (ca. 30 m²) hebben een kitchenette, badkamer, toilet, een koelkast, satelliet-tv, telefoon, gratis WiFi, een huurkluisje en een balkon of terras (ST). Ook voor alleen gebruik (S1). Overige te boeken opties zijn Low Cost (STT), ook voor gebruik door één persoon (S1T). Verder is kamerreiniging 6 keer per week, verschonen van beddengoed 2 keer per week en verschonen van handdoeken 3 keer per week inbegrepen. Geschikt voor maximaal 2 volwassenen en 1 kind of 3 volwassenen.

Populaire faciliteiten

Algemeen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageruimte
  • Gratis WiFi
  • Tv-ruimte
  • Zwembad
  • Zonneterras
  • Buffetrestaurant
  • 2 bars

Lees meer

Reviews

7.0
Prima 500+ beoordelingen
  • Ligging 7.2
  • Hygiëne 7
  • Kindvriendelijkheid 5.7
  • Faciliteiten 6.2
  • Kamer 5.6
  • Personeel 7.1
  • Eten & Drinken 5.9
  • Kwaliteit Bedden 6.5
  • Prijs/Kwaliteit 7.2
  • Tenerife Pez Azul 18 september 2024
    8.0

    Pez Azul Tenerife (Puerto de la Cruz) 12 dagen verbleven . Kamer werd elke dag schoongemaakt,was netjes. Het appartementen complex is wel zeer gehorig,daar moet je wel tegen kunnen. Het ontbijt was redelijk te noemen. Wij waren de hele vakantie in het bezit van een huurauto en dat is wel een must. Voor meer zon en strand is het beter om naar de zuid kant te gaan b.v. Playa de Americanas. Verder is er genoeg te zien en doen op het eiland. Wij hebben El Teide bezocht met de kabelbaan op en neer, je mag wel maar een uur verblijven boven,maar schitterende uitzichten! Wel even website( vanaf 8:00 ‘s morgens) checken want bij te veel wind ligt de kabelbaan stil. Masca is ook een aanrader, zowel de rit er naar toe als de omgeving aldaar. We zijn ook naar Siam park (waterpark) geweest. Ook erg leuk maar prijzig. Wij hadden wel een fastpass gekocht en die heb je ook nodig anders sta je alleen maar in de rij. Indicatie € 150 ex eten voor 2 pers. Entree,fastpass,parkeren ,kluisje. Al met al hele mooie vakantie gehad. Joo

    Lees meer
  • Betaal een beetje meer en heb een fijnere vakantie! Pez azul heeft veel tekortkomingen 16 september 2024
    4.0

    We dachten, laten we zo goedkoop mogelijk gaan. Hier hebben we nu spijt van. Negatief: Het hotel/appartementencomplex is erg verouderd, de kamers zijn niet in orde (kapotte douchekop), er wordt niet zo goed schoongemaakt (vloeren zijn vies, lakens hebben vlekken, kussensloop ook, keukenkastjes stinken waardoor we het servies niet hebben gebruikt). Alles is net niet schoon genoeg. Het bed is wat oud maar we konden er wel in slapen, echter vieze lakens zijn niet oke. Het hotel neemt geen verantwoordelijkheid als er iets van de kamer gestolen wordt, waardoor we het niet prettig vonden om de kamer te verlaten. Er zijn vrijwel geen parkeerplaatsen in de omgeving. Als je naar de kust wil lopen is dit dichtbij maar houdt rekening met een flinke berg met teruglopen. Positief: Geen ongedierte. Fijne ligging. Check in- and out was snel. Kamers zijn ruim.

    Lees meer
  • Netjes 08 september 2024
    8.0

    Niet te luxe hotel,appartement. Vriendelijke receptie,schoonmaakster zeer netjes.De manager keuken was onbeschoft.Leuk zwembadje.

  • Overal schimmel 10 augustus 2024
    2.0

    Mijn vriend en ik boekte via Prijsvrij een vakantie naar Pez Azul. Inchecken bij het hotel ging goed & het personeel was ontzettend aardig. In de kamer constateerden we meteen een rare, aardse geur. We hebben in de kamer gezocht naar iets wat dit zou kunnen veroorzaken, iets van een asbak of prullenbak. Helaas konden we niets vinden. We besloten naar het centrum te gaan, wat overigens super goed te doen is vanuit het hotel. Terug in de kamer, was de geur er nog steeds. Ik merkte direct dat ik verkoudheidsklachten kreeg & me absoluut niet lekker voelde. De volgende ochtend had mijn vriend exact hetzelfde. Onderweg naar het centrum merkten we ook dat we moeite kregen met trappen lopen. We merkten dit aan onze luchtwegen. Voor mijn vriend is dit voornamelijk raar, omdat hij een atleet is en hier normaliter totaal geen last van heeft. ‘S avonds besloot mijn vriend nog even te gaan douchen. Hij vond hier meteen hetgeen wat onze klachten veroorzaakte, namelijk: zwarte schimmel over de gehele badkamer. Het ventilatierooster boven de douche was vrijwel volledig zwart van de schimmel. Ook op het plafond en in kitranden zat het vol met dezelfde schimmel. In de rest van de kamer zat her en der ook wel wat schimmel, maar waar het meest van geschrokken zijn was de zwarte schimmel boven ons bed. We zijn meteen naar de receptie gelopen en kregen ook een nieuwe kamer aangeboden. In deze nieuwe kamer bleek ook schimmel te zitten. Wel minder dan onze vorige kamer en vooral niet boven ons bed. Gezien het tijdstip was het niet meer mogelijk om een andere slaapplaats te zoeken, dus hebben we besloten om daar toch te slapen en de volgende dag verder te kijken. De volgende dag contact gehad met Prijsvrij. Zij hebben ons uitstekend geholpen en we voelden ons ook echt serieus genomen. Op hun advies nog gezocht naar een andere oplossing met het hotel. Het hotel wilde ons graag een nieuwe kamer aanbieden of de schimmel weghalen. We kozen voor de nieuwe kamer, gezien de schimmel zo hardnekkig was, dat schoonmaken geen optie meer was. Ook in deze nieuwe kamer bleek er schimmel te zitten. Het roostertje van de ventilatieschaft was wel schoongemaakt, maar achter het roostertje zat alles nog vol met schimmel. De drie kamers waren verdeeld over verschillende verdiepingen. Wij denken dus dat de schimmel door het hele hotel is. De eigenaar zal dus een professioneel bedrijf moeten inschakelen om dit op te lossen. We hebben een nieuwe accommodatie gezocht. Vanuit Prijsvrij kregen wij het bericht dat wij het geld terugkregen van de niet-genoten dagen. We hadden eigenlijk 11 dagen geboekt, maar zijn er uiteindelijk maar 2 dagen geweest. Alle complimenten naar Prijsvrij voor de goede klantenservice.

    Lees meer
  • Kakkerlakken en verschrikkelijke verblijf 08 augustus 2024
    2.0

    Bij aankomst hadden we al veel klachten over kamer 001. We kregen slechts één sleutelkaart voor het hele gezin, er was geen uitzicht, er hing een rare geur en de kamer lag te dicht bij een flipperkast. We meldden meteen de gebreken, zoals de deur naar het ‘balkon’ die niet goed openging en naar je toe leek te vallen. Er was geen asbak, de afzuigkap was kapot en de haardroger oververhitte na een paar seconden. Ondanks meerdere meldingen werd er niets aan gedaan. We kregen alleen maar te horen: “Yes, we will take a note…” (maar dat gebeurde niet). Pas na contact met PrijsVrij werd er actie ondernomen, maar dit werd niet serieus aangepakt. We hadden geen zin meer om te klagen en besloten een negatieve review te schrijven. Klachten: De entree van het hotel was geblokkeerd door ambulances, waardoor het moeilijk was om met koffers of boodschappen binnen te komen. Het was erg gehorig, zelfs na middernacht. Met een kind van 10 jaar moesten we het gekreun van anderen aanhoren. De kamer lag dicht bij de receptie en de flipperkast, wat ook erg hoorbaar was. Er was geen respect voor stiltetijden. Schoonmakers kwamen stipt om 9.00 uur 's ochtends en na twee keer kloppen kwamen ze gewoon binnen, zelfs als je in de douche stond. De airco, waarvoor je 20 euro moest betalen, werkte niet naar behoren. Het hotel verdient geen enkele ster. Een 3-sterrenhotel is normaal gesproken prima zonder luxe, maar dit sloeg alles. Parkeren was een ramp. Het hotel lag in een doodlopende straat, waardoor keren moeilijk was omdat ambulances geen ruimte gaven. Parkeren in de buurt was moeilijk te vinden en het was minimaal 15 minuten lopen met boodschappen of bagage. Na 13 dagen (van een vakantie van 15 dagen) kregen we als oplossing een gratis ontbijt en diner. Dit viel enorm tegen; het eten was oud en er was weinig keuze. De persoon die er stond was ongeïnteresseerd en chagrijnig, waardoor we snel weer vertrokken. Het eten was geen ster waard. Wees gewaarschuwd.

    Lees meer
  • Pover 14 juli 2024
    4.0

    Dit was de zevende keer dat wij van dit appartement gebruik gemaakt hebben. Elke keer als wij hier komen zeg ik tegen mijn vrouw ,,we gaan weer kamperen,, Dit is de laatste keer dat wij hier komen. Het wordt iedere keer minder minder en minder. Een klein studiotje met 2 bedden . Nu hebben zij een derde bed geplaats waardoor de ruimte zeer zeer beperkt is. Geen tafel en geen stoelen. Pez Azul nu gewoon onvoldoende !!!

    Lees meer
  • Prima verblijf voor 2 broers 21 maart 2024
    8.0

    Was een nette schone kamer. Wellicht voor iemand die van veel luxe houd niet goed, maar voor 2 mensen die toch niet echt op de kamer zijn hartstikke prima. Heerlijk zwembad en voor ons was de locatie uitstekend! Gewoon genoten, niet het meest luxe hotel, maar was voor ons ook niet nodig. De bedden verdienen zeker een upgrade en het is een wat gedateerd uiterlijk. Maar, je gaat ook niet naar Tenerife om op je kamer te gaan zitten toch?!

    Lees meer
  • Goede prijs/ kwaliteits verhouding 13 maart 2024
    6.0

    De kamer was schoon ,maar steriel in de aankleding.Fel soort tl licht.Niets aan de muur! Een schilderij zou al voldoende zijn! De studio werd goed schoongehouden! Op tijd schone handdoeken en bedverschoning! Vriendelijk personeel! Her buffet was matig.

    Lees meer
  • Gewoon helemaal prima 01 maart 2024
    8.0

    Met de titel is eigenlijk alles gezegd: gewoon een prima apartement met een goed bed en een uitstekende douche. Maar ook van het ontbijt en het zwembad hebben we genoten. Natuurlijk, in februari is het water nog fris, maar koud? Helemaal niet. Even een baantje op en neer en je bent erdoorheen. Dan is het heerlijk. Alleen de WiFi is matig. Op het balkon is het signaal al te zwak.

    Lees meer
  • Ik zou zeggen nietsdoen als je een appartement wilt 30 januari 2024
    4.0

    Klein niet schoon kapot alles uit de jaren 60 . Een douche die niet goed werkt waar amper water uitkomt en die wisseltvan koud naar gloeiend geet. Geen pretje. Aardig personeel. Lekker zwembad. Goede ligging

    Lees meer
  • Prima verhouding prijs/kwaliteit. 29 januari 2024
    8.0

    Voor deze prijs kun je natuurlijk geen top hotel verwachten, maar onze ervaring bij Pez Azul overtroffen onze verwachtingen. Voor het boeken hadden we natuurlijk reviews gelezen. Die waren divers, maar acceptabel. Na boeking stuurde iemand ons een linkje met een review dat ons wel liet schrikken, er waren bedwantsen in het hotel gesignaleerd. Echter, aangekomen bleek de hygiëne dik op orde en verdient een dikke pluim. Ons appartement was zeer schoon en werd elke dag goed schoongemaakt. Ook het bedlinnen was kraakhelder en werd regelmatig verschoond evenals de handdoeken. Kortom niets dan lof voor de hygiëne. Het eten. We hadden half pension geboekt. Het ontbijt was goed op orde. Het buffetdiner biedt ruimte voor verbetering. Er was wel elke dag ruime keus, maar niet alles was altijd warm. Maar bedenk dan wat de prijs is. Personeel. Receptie: Uitstekend, goed meedenkend en attent. Obers, in het algemeen vriendelijk en van goede wil. Echter 1 ober kan nog wel wst voaching gebruiken. Schoonmaak niets dan lof. Ligging. Prima, ook parkeren was in januari geen probleem. ( Een straat voor het hotel). Voor mensen die slecht ter been zijn moeten er rekening mee houden dat er veel hoogteverschil is naar de boulevard. Dit betekent veel trappen.

    Lees meer
  • Verhouding prijs/kwaliteit is goed. 16 januari 2024
    8.0

    Studio is zeer schoon, maar niet echt gezellig ingericht. Al het basale is aanwezig en werkt.

    Lees meer
  • Ongedierte en slecht onderhoud 19 december 2023
    2.0

    Op 19-10-2023 hebben we een andere kamer gevraagd bij de receptie van Pez Azul. Zonder te vragen waarom zei de receptionist gelijk dat er geen andere kamer beschikbaar was. We hebben hem toen foto's laten zien van de bed wantsen op onze kamer en alle bijtwonden getoond bij mijn vrouw over heel haar lichaam. (deze wonden heeft ze gekregen toen ze voor het eerst de dekens op haar bed had gebruikt); Toen bleek er toch onmiddellijk een andere kamer beschikbaar en we verhuisden van kamer 423 naar 425; de kamer leek schoon. We hebben kamer 425 grondig geïnspecteerd op de aanwezigheid van bed wantsen en ze hier niet aangetroffen. We hebben de nacht hier doorgebracht maar we roken steeds een vreemde lucht. De volgende dag zijn we gaan zoeken waar die lucht vandaan kwam. Onder een keukenlade, waarin muizenkeutels, was door een hotelmedewerker een plakkende muizenval geplaatst en hieraan zat een stinkende dode muis geplakt. We hebben foto's gemaakt en vervolgens de muizenval met dode muis bij de receptie gebracht. De enige reactie van de receptioniste was: sorry en wilt u een andere kamer of moet er worden schoongemaakt. Op onze vraag, dat als je weet dat er muizen zijn en muizenvallen plaatst, waarom deze dan niet tijdig worden gecontroleerd wilde de receptioniste niet reageren. We zijn in kamer 425 gebleven. Mijn vrouw had dagen lang enorme jeuk over heel haar lichaam, ze kon niet slapen van de jeuk en was daardoor overdag niet fit om onze geplande excursies te doen. Onze vakantie is goed verpest door deze toestanden met ongedierte op de kamers. Overigens staan tot mijn verbazing alle branddeuren in het trappenhuis geblokkeerd met een keggetje; deze kunnen dus niet dichtslaan bij brand en dat is tegen alle voorschriften. Verder is het hotel echt aan onderhoud toe want er is veel kapot in de kamers en bij het zwembad of het is niet meer goed bruikbaar. Aan de afzuigkap in de keuken is geen afvoer gemonteerd zodat de baklucht niet uit de kamer kan en we kookten door de voordeur en de balkondeur tegen elkaar open te zetten. Wij gaan hier dus nooit meer naar toe.

    Lees meer
  • Achterstallig onderhoud 08 oktober 2023
    4.0

    Het complex is echt verouderd en dient een goede opknapbeurt. Ontzettend rumoerig. En de kamers totaal niet compleet, er ontbreekt van alles.

    Lees meer
Waarom Prijsvrij?
Best deal
De allerbeste Deals
Geen boekingskosten
Uitstekende klantenservice
Alle deals en acties op één site
Uitstekend
9
  • 02 december 2024
    Mond reclame is dikwijls de beste…

    Mond reclame is dikwijls de beste reclame.

  • 30 november 2024
    Snel eenvoudig en goed

    Snel eenvoudig en goed

  • 29 november 2024
    Zeker aan te raden.

    Alles zeer duidelijk. Als je een vraag hebt word die herl vlug beantwoord. Mooie prijzen. Veel keuze. Binnen 2 weken naar Tenerife met prijsvrij. En in april naar Mallorca. Sinds ik prijsvrij ken reis ik dubbel zoveel per jaar.

  • 27 november 2024
    Boeking

    Zeer gemakkelijk, mijn prijs op te zoeken, voor mijn reis , gemakkelijk mijn boeking reserveren.

  • 26 november 2024
    Aangename service

    Wel dit is de derde vakantie met jullie team en we zijn zeer tevreden over de vlotte service zeker toen we het inloggen voor het vliegtuig niet de juiste nummer hadden het was zeer aangenaam om met jullie samen te werken

  • 26 november 2024
    Makkelijke website

    Makkelijke website, eenvoudig zoeken. Mooi aanbod tegen betaalbare prijzen.

  • 24 november 2024
    Het ging heel vlot om te boeken

    Het ging heel vlot om te boeken Hopelijk loopt alles zo goed want het is de eerste keer dat we boeken met prijsvrij

  • 24 november 2024
    Prijs

    Alles goed hoe ze ons gezegd hebben

  • 23 november 2024
    Voordeligste deals gevonden bij…

    Voordeligste deals gevonden bij prijsvrij. Vlotte registratie en volledige info op de site.

  • 22 november 2024
    het is de eerste keer dat ik via de…

    het is de eerste keer dat ik via de site boek en alles was heel duidelijk. Misschien de bijkomende filters nog wat duidelijker accentueren.

TrustPilot

2.746 klantbeoordelingen

Pez Azul
7.0
Prima 500+ beoordelingen
p.p. vanaf 261, -
Checken