-
Fantastisch hotel en zeer goed eten. 29 oktober 2024
10 Dit 5* hotel is heel mooi en ligt tevens direct aan zee. Wat ons vooral opviel is het echt fantastische eten. All inclusive betekent hier niet elke dag hetzelfde maar ook veel variatie, van gegrilde (verse) krab, kwartels, kip, etc, maar ook voor vegetariërs veel keuze.
Lees meer
-
Matig hotel 27 september 2024
4.0 Eten was prima, wel buiten , binnen was elke dag saai hetzelfde. Kamer was minste van alle die we in Egypte hebben meegemaakt. Geen privacy, alles open, douche met schimmel aan de wanden , lekte na douche naar wc, daar dus ook schimmel op de grond, slecht schoonmaken. Losse tegels in kamer en balkon. Hotel lijkt groot maar is echt heel klein. Strand was prima, zand, geen stenen. Is eerste keer dat we negatief oordeel hebben over een hotel. Personeel was op twee na , niet vriendelijk, animatie was waardeloos, straalde uitgeput uit. M.a.w. niet gaan naar dit hotel
Lees meer
-
Titanic Aqua Beach & Resort Hurghada 18 augustus 2024
10 Meteen bij het inchecken werd gevraagd of we een gratis upgrade wilden naar het naast gelegen andere Titanic Royal hotel. Heel apart, hier niet op ingegaan, kregen vervolgens een niet opgemaakte kamer met het zwarte schimmel in de douche. Klacht ingediend, bedden werden na 1,5 uur een keer opgemaakt terwijl we om 23.45 in het hotel waren. Volgende dag wel netjes een andere fatsoenlijke kamer gekregen. Personeel niet allemaal even vrolijk en zit hier en daar geen gang in. BIj de poolbar moet je echt lang wachten op je drankje, glazen gevuld met veel ijs en met 1.5 slok is je glas weer leeg. Vrouwen bij de receptie kun je niet verstaan als ze praten en kijken hele dag niet vrolijk. Buiten dit, zeer net hotel, leuk water paradijs voor de kids en voldoende eten en drinken.
Lees meer
-
Tevreden 08 augustus 2024
8.0 Een nette hotel en zeer kindvriendelijk. Heel netjes en hygiënisch. Eten is gevarieerd en elke avond is er een andere thema. Alleen jammer dat de hamam die bij de foto’s er tussen staan niet aanwezig was!
Lees meer
-
Het is Egypte... Jammer genoeg kan ik hier geen beoordeling geven voor de vluchten. Daarom hier.
De heenvlucht met Air Cairo vanaf Dusseldorf was dramatisch slecht. Nooit meer met Air Cairo!
Beenruimte: geen, als sardientjes in een blik, gaf een heel claustrofobisch gevoel. Hygiene: slecht, de rotzooi van de vorige reis lagen nog overal. Personeel: slecht, en dan met name de hoofdpurser, een slecht geklede Mohamed die arrogant met volle mond hard bevelend twee stewardessen aansprak maar zelf helemaal niets gedaan heeft. Hij heeft, zichzelf vol vretend, de hele reis alleen maar staand het vliegtuig in gekeken, flirtend met de twee stewardessen die verplicht lachend antwoord gaven. Zodra ze zich omdraaiden verdween de glimlach. Geen water, niks te eten (kennelijk is dat niet meer, ook niet op een vlucht van 4 uur+), geen tv schermpjes, en als de persoon voor je zijn stoel naar achteren deed zat je klem. De Duitsers voor ons wilden daar op geen enkele manier rekening mee houden, tot discussies toe.
De terugvlucht met Condor was beter! De accommodatie zelf.
De wifi was erg slecht, zelfs in het hoofdgebouw. Misschien zijn de verwachtingen te hoog, maar zelfs met een E-sim werkt mobiel internet erg slecht. Voordeel daarvan, iets meer rust. Nadeel, als het dan een keer werkte was je halverwege een mail checken en de verbinding valt weer weg.
Positieve dingen? Goed eten en elke dag schoonmaak. Minpunt? Ze vergaten elke keer iets. Bijvoorbeeld geen lakens op de bedden, geen handdoeken, geen water. Na vele malen vragen werd het uiteindelijk wel opgelost, maar het kost je energie.
Met grote borden werd aangegeven dat 'bedjes reserveren' niet toegestaan was, de enige die dat wel deden waren Belgen. Helaas zijn die nooit aangepakt. Al met al hebben we onszelf wel vermaakt, maar het is geen plek waar ik naar terug zal keren. De Egyptenaren doen hun best, zijn vriendelijk en soms opdringerig. Het is er heet, tijdens ons verblijf 45 graden.
Lees meer
-
Wat een perfecte vakantie! Kamers ruim en proper! Hotel, zeer proper. Personeel super vriendelijk. Maaltijden zeer lekker, uitermate gevarieerd .. snappen de commentaren hieromtrent niet. Waren er 2 weken, telkens lekker gegeten, en wat belangrijker was (niemand ziek).
Zwembaden en aquapark, zeer groot en proper! Wel jammer dat de lengte 130cm is, maar onze kinderen geen nood aangehad, genoeg te beleven in het kids aquapark.
EK matchen te volgen via groot scherm nabij zwembad.
´s avonds genoeg te beleven, show, poolparty, schuimparty etc ... Nabij hotel Sunrise mall +-25 winkels. Wat verder op richtin (mamlouk palace) de pickalbatros mall +- 50 winkels. Alsook de Senzomall.
Wij komen volgend jaar zeker terug!
Lees meer
-
Ideale plek voor gezinnen met kleine kinderen.
Lees meer
-
Fantastisch 20 maart 2024
10 Super! Dit is de tweede keer dat we terug zijn gekomen en het was perfect. Schone kamers, lekkere zwembaden, goed eten, lieve medewerkers en een heerlijk strand!
Lees meer
-
Super goed en leuk hotel!
Lees meer
-
Goed maar teleurstellend 11 maart 2024
6.0 Wij, kleine van een jaar en mijn vrouw, zijn afgelopen Februari/Maart naar dit Resort gegaan. Resort inhoudelijk is prima, kan echter wat goede aandachtspunten gebruiken. Pro's:
- Kamers zijn zeer goed, schoonmaak ploeg doet hard zijn best om je te tevreden te houden;
- Eten is fenomenaal, vooral als je A La Carte eet. De mongolische restaurant verdient b.v.b. een dikke 10! De andere a la carte restaurants zijn ook prima.
- Normale restaurant is ook goed, wij hebben tussendoor gewisseld en geen problemen ondervonden met het eet-kwaliteit van dit resort.
- Zwembaden vallen daar-en-tegen iets meer tegen. (lees kopje Cons!)
-Strand stelt niet heel veel voor, maar dat is bij geen één resort in dit gebied. Voor wat het is, is het prima.
- Kind entertainment in de avond is goed geregeld, wel heel herhaaldelijk, als je wat langer op vakantie bent.
- Wifi is goed. Cons:
- Personeel rondom het/de zwembad(en) biedt je enkel wat te drinken als ze het gevoel hebben dat je ook wat geld aan ze geeft.
- Personeel van het restaurant, die overigens hetzelfde doet, zowel je tafel bedekken als drinken aanbieden (let op, normale restaurant waar je dus ook ontbijt) idem, biedt op gegeven moment geen drinken meer aan, je tafel wordt op gegeven moment ook gewoon niet meer bedekt. Schone borden, servetjes en een glas mag je zelf gaan zoeken.
- Voor de grootte van de resort, is er niet genoeg plek/bedjes voor iedereen om aan het zwembad te liggen, het is daarnaast ook wat kleiner dan het doet geloven via de website/foto's. Zwembad in het midden heeft vrijwel heel de dag zon, overige zwembaden, vanwege de hoogte van het gebouw al vrij vroeg schaduw. Als je geen vroege vogel bent is iedereen je voor met het "reserveren" van zijn bedje (wat overigens ook niet mag, maar niemand doet er wat aan).
- Rook je? Neem voldoende mee vanuit het vliegveld, in het resort zelf hebben ze winkels waar je sigaretten kan kopen... Wil je genaaid worden? Moet je daar vooral heen gaan. Tips:
- Ga je ergens heen naar buiten? Neem een uber! kost je nog geen euro om bvb naar senso mall te gaan.
- Koop geen tabak of overige in de winkels van dit resort, je wordt echt (en geloof me) bedonderd waar je bij staat.
- altijd in EGP betalen en niet in euros, als voorbeeld, in de winkel van dit resort kost 1 pakje sig. 200 EGP (soms, soms weer 275). Dat is op dit moment 3.7 eur. Wil je in euros betalen kost het je 5 euro, heb je alleen dollars? dan kost het ook 5 dollar. Een pak kost daar nog geen 3 dollar. 1 slof koop je op het vliegveld voor 30 dollar totaal.
- Sta desnoods ietjes eerder op om een goede locatie te krijgen bij het zwembad, voor je ontbeten hebt is alles al vol. (ik weet dat het niet mag, iedereen doet het toch); Prijs viel behoorlijk mee, al met al en niet te slechte vakantie gehad.
Succes met je keuze
Lees meer
-
Hotelkamers in zeer slechte staat 07 maart 2024
2.0 Omgeving en natuur van Hurghada maakten de zeer slechte staat van de kamers goed. Badkamer was zeer slecht onderhouden zoals kitwerk dat losviel en schimmels die overal te zien waren. Ook de bedlakens zijn de hele week niet verschoond. Dit was te zien door een vlek dat al vanaf het begin aanwezig was op het laken.
Lees meer
-
Goed vriendelijk hotel 25 februari 2024
8.0 Het was een heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel
Lees meer
-
Vreselijk land, slecht hotel, slechte vibe 22 februari 2024
2.0 Oplichting bij het vliegveld en zelfs bij het hotel, niemand die het wat uitmaakt. Gasten zijn nummers. Egyptenaren onvriendelijk onbeschofd en onbetrouwbaar. Geen fijn idee constant op je hoede te moeten zijn. Eten in het hotel goedkoop en voor de massa. Veel hetzelfde. Lang wachten voor je omelet, koffie, bestek of als je water bij het eten wil. Tegenvaller op ieder vlak behalve het weer.
Lees meer
-
Heerlijk 24 november 2023
8.0 We hebben een heerlijke week gehad. Het hotel is sfeervol, netjes en schoon. Personeel doet zijn uiterste best om je van dienst te zijn. En het eten is goed. Enige minpuntje het animatie team is niet super actief.
Lees meer